Friday, November 20, 2009

Julmys



Redan är det fredag, och idag så känns det faktiskt som att de allra flesta utslagen har gått bort. Vilket är helt obeskrivligt skönt! Tänk vad man tar sin egen kropp för givet. Det är inte förren man får ont eller något som man märker hur bra den är. Igårkväll till exempel så kände jag för en promenad, så jag gick den längre sträckan som jag och Jim brukar gå. Och det var den skönaste promenaden på väldigt länge! Det regnade och jag hade lite ont i fötterna, men efter att ha haft ont i lederna och varit så trött den senaste veckan så kändes det nästan som om hela jag blivit pånyttfödd. Det låter som att jag har legat på min dödsbädd här hemma men så har det nästan känts också!
Iallafall, tur att man hann bli frisk igen innan advent. Då ska det ju börjas plocka fram en massa grejer :D Igår köpte jag E.M.D.s julskiva. Är inte så mycket för julmusik men några julskivor har jag ju såklart. Och den 1 december kommer nya numret av Drömhem & trädgård!

No comments: