Wednesday, March 18, 2009

E.M.D. - Baby goodbye

Ska försöka att inte överrösa bloggen med en massa youtube videor, men jag har helt plötsligt så många favoriter i huvudet! Jag har följt melodifestivalen i år, men det är först nu efteråt som jag kommit på hur bra vissa låtar var! Jag brukar inte tycka om melodifestivalens bidrag av någon anledning, men i år så! Velvet, Amy Diamond, Måns Zelmerlöv, Molly Sandén och Agnes tyckte jag var riktigt bra faktiskt. Och såklart den videon som jag lägger in här; E.M.D. Har även varit lite emot alla Idol- artister och grupper, följde någon säsong och visst, det är rätt kul att se på. Men det har kännts lite massproducerat tycker jag.. Men nu har jag nog ändrat mig lite! Danny till exempel tycker jag helt plötsligt är superbra, och deras bidrag till melodifestivalen har fastnat totalt!

No comments: