Wednesday, May 23, 2007

Utställning

Jag och mamma åkte ner med Johns bil till mekonomen. Snubben som mamma pratade med ska kolla på den i morgon. Förhoppningsvis så kan vi få tillbaka den på fredag. Men nu ska vi inte hoppas på för mycket.
Efter det så åkte vi till butiken Rustik, och jag pratade lite med dom där. Så i september har jag en vägg där nere som jag får sätta upp mina tavlor på =D Kommer antagligen inte sälja dom tavlorna som ska hänga där eftersom jag måste skriva på något avtal om att butiken ska ha 25% isåfall. Men före och efter kan jag ju sälja hehe. Måste fixa det där med marknadsplats i juli också..
Och jag har ännu inte fixat present till mamma! Och det lär ju bli lite halvsvårt nu när bilen är kass..Det får väl bli en efterskottsgrej istället. Eller så får jag haka på pappas present hehe.

No comments: