Sunday, March 18, 2007

Underbar

Jag hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle få ligga bredvid dig och höra dig säga att du älskar mig. Det är helt ofattbart. Jag är som lyckligast när jag kan känna ditt hjärta slå. När jag kan lägga örat mot ditt bröst och verkligen höra ditt hjärta, känna dig andas. Och när jag är med dig så bryr jag mig inte vad folk tycker och tänker. Jag bryr mig bara om dig, för du är den enda för mig. Varje gång du kysser mig så finns inget annat än bara vi. Allt runt omkring oss bara försvinner, och det är bara vi som räknas. Det finns ingen annan än du för mig. Du är den enda jag behöver för att leva ett meningsfullt liv. Utan dig är jag ingenting. Jag skulle kunna ligga bredvid dig i sängen i resten av mitt liv, i en evighet. Känna ditt hår mot min kind, känna dina armar om mig, känna dina varma andetag mot min nakna hud, känna ditt hjärta slå i takt med mitt. Jag skulle kunna ligga bredvid dig i sängen i resten av mitt liv. Och jag skulle aldrig någonsin känna att jag legat kvar där för länge.

No comments: