Tuesday, December 05, 2006

Tisdag

Ännu en underbar dag =) Haha, vid kvart i fyra gick jag och JIm ut med en kartong till en container för att få vara lite ensamma. Så vi gick ut, lämnade dörren öppen eftersom den låses annars. Och så, ja, när vi var på väg in igen så hade Jim armen om mig och så helt plötsligt så kommer Uno ut! Haha, och Jim hoppade snabbt bort fem meter. Såg så himla kul ut. Innan lunchen kom praon på oss nästan med. Fast den gången var det jag som hoppade iväg fem meter hehe. Jim; "Vågar du inte göra det när han ser på menar du? Han gör inget.."Vem vet =) Lars kom ner idag!!! Han stod vid snabbköpet när jag kom till disken. Var osäker på om det verkligen var han först, men japp =) Imorgon är det julbord så Jim ska iväg en timme vid elva. Sen är det fika vid två. Hmm..måste passa in den där braiga "avslutningen" Jim och jag har =)

No comments: