Monday, December 04, 2006

Lycka!

Han: Alltså, det du skrev till mig på msn igår, nåt sånt har ingen nånsin sagt till mig förut.
Hon: Haha!
Han: Tror du mig inte? *ler*
Hon: Jo, visst. Klart jag tror dig. *ler tillbaka*
Han: Du kanske vill ha något för att du sa det. Och något som grattis till att du klarade teoriprovet...?
Hon: Ja..
Han: Men då får du blunda först.
Hon: Varför då?
Han: Blunda nu. *Hon blundar och han kysser henne*

Världens bästa dag har det varit! Imorse var jag nervös som fan (vilket Jim också var fick jag reda på). Jag gick till handduksstationen som vanligt, den bredvid Jims. Bytte av Robert och hann bara lämna ut till typ fyra killar. Då helt plötsligt står den nya tjejen Ullis och ska byta av mig. Jag som inte ens hade fått ögonkontakt med Jim ännu!Så jag fick gå till disken och hjälpa till där. Så kom en prao, en kille i 9:an. Efter lunch skulle Jim vara med dom andra och lämna ut m87:orna eller vad det heter till lite folk. 70 personer som skulle komma och prova och ha sig. Jag och praon fick göra slavarbete och fylla på tomma hyllor vid disken. Sen äntligen efter fikat fick jag lite mer tid till att hänga efter Jim. Och det var då han gjorde det! Han var så grymt jävla söt! Sen kom det två tjejer som skulle ha 87:or, så då fick Jim hjälpa dom. Klockan blev fyra och Henke ropade på mig. Jag som ville ha en puss innan jag gick hem =( Men men, längtar som bara den till imorgon!

No comments: