Tuesday, November 21, 2006

Ny dag

Lars kanske kommer och hälsar på mig i förrådet denna veckan. Ska bli jäkligt kul att träffa honom igen. Se om han har förändrats =)Den här dagen har varit seeeg. Fick ta bort en massa märken från typ femtio jackor. Camilla hjälpte till lite i början men sen gick hon. Har varit med Jim typ hela dagen annars, snackat lite med honom. Fick stå på Roberts ställe vid tvättbytet så han stod bredvid och visa hur jag skulle göra (som om det var så svårt=P) Typ en halvtimme innan vi slutade kom mamma upp till mig och Jim på övervåningen. Det var några värnpliktiga som skulle prova finkläder. Mamma kom och hjälpte till att hitta storlekar på kläderna. Jag stod bredvid och chilla lite hehe. Var så himla trött vid tvåfikat så jag orkade knappt höra på vad Jim och Robert snackade om. Det lät som något roligt men wtf. Kan ju inte hänga med på allt jöh =) Imorgon är det tvättbyte igen =) Måste vara lite gladare då. Inatt klockan tre vaknade jag och hade himla ont i magen. Kunde knappt somna om sen, men det gick. Det var nog därför jag va lite borta vid dagens tvättbyte. Jaja, det går nog bättre i morgon.

No comments: