Monday, November 20, 2006

Jobbet

Har haft rätt kul idag faktiskt. Fick vara med på morgonen och se alla söta pojkar ;)En försökte flörta med mig, stod och lutade sig mot bänken när han var klar och tittade åt mitt håll hela tiden. Gud vad jag är självgod nu. Men han la till och med märke till att jag var ny =) Ja, det var riktigt nice. Sen har jag hängt efter Jim som en annan trasa. Stackaren hehe. Bertil utsåg Henke till min fadder, som sen under dagen sa att Camilla var min fadder. Så jobbig var jag haha! Näe, men ändå. Vid klockan ett kom Pernilla, som hade glömt papperna i Hjo. Suck. Hon pratade lite med mig och Bertil. Fick åka med Henke och hämta mina nya jobbarskor halv fyra. Inte så jäkla sexiga är dom inte näe, men får väl ha dom.........Har saknat Jazzie och Remix väääldigt mycket idag =) Och det första som hände när jag kom hem var att Jazzie gick ut. Jag som ville kramas lite!

No comments: