Friday, October 09, 2009

Twitter?

Nu är det illa. Riktigt illa! Om jag inte minns helt fel så skrev jag i ett inlägg här på bloggen att jag inte tyckte att Twitter verkade vara en bra idé. Och det tycker jag fortfarande inte på sätt och vis. Dock så har jag nu gått och skaffat ett eget Twitterkonto! Varför då? Jag vet inte. Har ingen som helst aning. För att testa kanske. Och som man ser, så finns ju mina uppdateringar till höger. Jag vet inte hur länge jag kommer hålla på med detta, vi får se.
Twitter känns som en bra grej när man vill skriva något av mindre betydelse. Något som är så futtigt och ointressant att man inte vill behöva sätta en rubrik på det. Sedan om det är någon som är intresserad av vad jag gör precis hela tiden, det vete fan. Men kanske kul att låtsas som att någon läser det? För jag kan ju inte påstå att jag själv följer någon som Twittrar. Bara Paul Haukka och Kjell Ericsson från Vakna med The Voice. Jag kommer ha kvar bloggen som vanligt, bara det att jag lämnar det totalt ointressanta jag skriver på Twitter. Vilket ändå kan ses till höger!

No comments: