Monday, October 26, 2009

Julkänslor

Vaknade i morse och kände av julen. Har gjort det förut också, men idag kändes det extra mycket. Det var nästan så att jag fick lust att plocka fram julsakerna! Men det är ju väldigt tidigt för det. Så nej, det blev inget med det. Men tänk att det snart är dags att dra fram granen (den är inte så stor i vårat fall), och pynta den. Och ställa upp krubban, och hänga upp stjärnan i fönstret.
Var nyss inne på Indiskas hemsida och såg att dom börjat lägga upp lite julsaker. Ska bli kul att åka dit någon gång snart och se allt nytt dom förhoppningsvis har fått in.

För någon vecka sedan bestämde jag mig för att skicka ut inbjudningar till en släktträff (på pappas sida). Ingen visste någonting, och jag gjorde inbjudan anonymt, skrev bara att dom skulle höra av sig till en mailadress som jag gjort speciellt för detta. Och jag måste ju säga att jag blivit positivt överraskad. Trodde inte att det var någon som var intresserad, men dom som har svarat vrkar tycka att det är en jättebra idé! Så nu får vi se hur det blir, kanske blir det motorcykel- semester på Gotland nästa sommar, med släktträff!

No comments: