Monday, September 14, 2009

Vakna!

Vakna med The Voice har ju satt igång igen, så det är vad som står på i bakgrunden på morgonen. Förra veckan hörde jag något småroligt från Vakna- gänget. Paul Hauka (som är en av "programledarna) berättade att han hade fått en inbjudan till en fangrupp som kallas Alla vi som älskar Jakob Öqvist, på Facebook. Paul hade gått in och kollat vad gruppen handlade om och hade sett att den som var admin för gruppen var Jakob själv.
Vill ni se klippet på YouTube så finns det här!

Sen så har jag funderat lite på det här med språk. Eftersom det inte blev något med hindikursen jag tänkte gå, så har jag funderat på att ta upp mina tyskastudier. Lite lättare att studera på egen hand kanske eftersom jag redan har en del kunskaper (som dock behöver friskas upp en del). Men jag får se hur det blir med det.

No comments: