Friday, May 29, 2009

Schweiz

Här kommer en liten fortsättning på inlägget om klassresan som jag var med på 2005.
Den här gången kommer det bilder från Schweiz, som vi åkte till efter att vi varit i Italien. Vi åkte alltså tåg från Florens till Schweiz, vilket blev en ganska stor omställning då det hade varit riktigt varmt i Italien. Så när vi kom till Schweiz var det såklart jättekallt.. Vi hade då varit på klassresan i ungefär en och en halv vecka, så (iallafall jag) ville inget hellre än att komma hem så fort som möjligt. Därför blev det inte så många bilder, inga särskilt genomtänkta bilder iallafall, i Schweiz för att man var så trött och frusen och less.
Häftigt hus med graffittimålning!
Hiphop danshall.
Vi var inte på några superhippa ställen,
det blev mest att man drog runt i väntan på tåget..
Som synes så var vädret inte det roligaste heller,
om jag inte minns helt fel så regnade det.
Dock skulle jag kunna tänka mig att åka tillbaka dit,
möjligtvis för att fota mer av graffittin som fanns lite överallt.
Translation; In 2005 I was on a trip abroad.
On the way back to Sweden we stopped in Schweiz.

No comments: