Wednesday, April 01, 2009

ECO-Queen

Idag var jag och älsklingen på Elgiganten och köpte en tv. Japp, en ny fin tv. Men vi ska hämta hem den imorgon eftersom vi gick dit idag. Så imorgon åker den gamla burken ut!
Nu sitter jag och surfar runt på Flickr efter fina bilder som jag kan visa här på bloggen. Söker inspiration!

Har läst senaste numret av ECO-Queen, den tidningen är verkligen något extra! Har du aldrig läst den förut så rekommenderar jag den! Dock får jag lite dåligt samvete på något sätt. Jag tycker om att shoppa, och självklart bryr jag mig om miljön. Men det känns som om man måste vara så drastisk när det gäller miljön. ECO-Queen skriver ju mycket om hur man kan handla ekologiskt och hur bra second hand är. Plus att kläderna som dom visar i tidningen inte är direkt billiga! Hur ska man ha råd med sådana kläder som arbetslös??
Nåja, fortsättning följer..

No comments: