Tuesday, January 15, 2008

Länge sedan

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här. Igen. Har haft fullt upp med att lära mig ett nytt spel. Det är nämligen så att min pojkvän tycker om datorspel, däribland World of Warcraft (WoW). Så han har velat få mig att testa det ett ganska långt tag, men inte lyckats så bra =P
Så i fredags eller nåt så kände jag helt plötsligt för att försöka. Och fastnade för det! Så i söndags åkte vi till stan och köpte spelet åt mig, och sedan dess har jag suttit som klistrad vid datorn!
Jag rekomenderar alla som inte har provat det spelet; gör det! När man väl kommer in i det så är det faktiskt skojigt.
Själv gjorde jag en alv som nu är uppe i level 14. Och Hamsterus som hon heter, har såklart ett pet, en drake, som heter Kräket.
Jag och älsklingen brukar sitta och spela tillsammans, men det är rätt kul och spela lite själv också.
Så, nu var det sagt.
Imorgon är planen att åka ut till Hjo och hälsa på mamma. Har inte varit i Hjo på ett tag nu, så känner att jag borde åka dit. Ska bli kul att se hur mycket Hedvig har växt =P

No comments: