Wednesday, October 31, 2007

Sjukling nr 1

Japp, har varit hes och förkyld idag. Mamma och pappa kom på besök ungefär vid två. Vi fikade lite, snackade.. Sen åkte jag med dom till Coop för dom skulle handla, och mamma skulle visa ett fint matset som jag kanske ville ha.
Det jag valde var svart med en vit blomkvist på. Jag fick stora mattallrikar, små tallrikar, skålar och muggar. Åtta av varje. Jättefint =P Och lite ovanligt tror jag. Det var en sen studentpresent. Bara det att jag inte hittat något mat set som jag velat ha. Men nu kom det =D
När vi var klara där så åkte vi till Rusta och kollade på julsaker. Fick en röd adventsljusstake med stjärnor på.
Så lite har jag gjort idag iallafall.
Idag kom John till sverige. Så på fredag så ska mamma och pappa antagligen åka till stockholm och hämta honom. Dom ska nog ha någon sorts avslutning där innan dom får åka hem.
Och på lördag får jag se om jag åker med till IKEA. Jag och Jim ska ju till Jims pappa på kvällen.

No comments: