Friday, August 24, 2007

Göteborg

Idag klockan fyra typ kom jag och Jim hem ifrån Göteborg. Igår var vi först och gick runt i Nordstan. Tittade och jag köpte en klänning på Gina Tricot. Hehe. Vi var där några timmar, vid klockan halv två eller nåt var vi hemma hos mormor igen. Och klockan tre var det dags för Liseberg! Min och älsklingens första riktiga resa tillsammans, helt underbart. Jag har aldrig förr haft så roligt på Liseberg. Vi åkte massor men inte allt.
Har ju bara varit där med familjen förut så det var extra kul att vara där ensam med Jim. För ett halvår sedan skulle denna resan varit omöjlig att göra.
Jag är så himla glad att vi åkte till Göteborg. Dessutom så tog vi ett gammeldags kort på Liseberg. Jim fick på sig en slags uniform med svärd och hatt, och jag en grön klänning med stor kjol och hatt med fjäder i. Älsklingen var riktigt stilig =D Kanske lägger upp en liten bild lite senare. Ett riktigt minne för livet.

No comments: