Monday, June 04, 2007

Trött jordgubbe

Gick upp vid halv sju imorse, dushade och allt det där. Åkte iväg till Karlsborg klockan åtta och var där halv nio. Nice tänkte jag och gick in på lagret för att kolla om jordgubbarna kanske hade kommit. Nähe, fick vänta. Sen kom jag på att K. inte sa vart bordet stod så jag blev lite orolig över att jag missat det..
Vid klockan nio ringer leveranssnubben och säger att han är lite sen. När han kommer så har han bordet med sig (daah), och så packar vi upp allt. Ja, sen står man där och säljer lite här och där.
Fast det blev hyffsat kallt så jag fick dra på mig en långärmad tröja och jackan. Ändå var det nästan så kallt att jag skakade! Blev dock bättre mitt på dagen.
Klockan tre kom Linnéa och skulle ta över. Vi höll på att försöka räkna ut alla siffror och grejer och ringde till K. och frågade lite. När allt det var klart åkte jag hem. Jag var hemma typ halv fem. Är grymt trött, men ska försöka hålla mig vaken så länge som möjligt. Skönt att börja klockan tre i morgon iallafall. Sovmorgon!

No comments: