Friday, May 25, 2007

Fullt upp

Oj, jag kom in här. Kontrollen verkar vara borta =P
Vaknade till imorse när Jim skulle åka till jobbet. Pussades lite. Typ kvart över sex (!) klev jag ur sängen. Jag vet, överdrivet tidigt. Åt lite, diskade, bäddade, städade bort allmänt skräp.
Vid halv tio drog jag mig ner mot stan. Precis när jag stod utanför commercet så var klockan tio. Bra tajming jag har =P
Kollade på lite grejer hit och dit, köpte lite (o)nödiga saker på H&M och Kicks.
Vid tolv ungefär kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till älsklingen för att jag skulle hämta mina grejer där som jag inte orkade bära runt på på stan hehe. Pussade på Jim en stund innan jag och mamma åkte iväg till Coop. Hon skulle handla lite grejer. När vi kom till Hjo så åkte vi direkt ner och hämtade Johns bil som var klar. Det var tydligen något fel på batteriet och så läckte den någonstans. Lyssnade inte så noga när mamma berättade, huvudsaken är ju att bilen fungerar liksom.
Så åkte vi hem, fikade, och sen skulle mamma ner till Hem & Hobby och köpa en duk. Så jag kollade efter fotoalbum, men dom hade inte kvar likadana som det jag har...*snyft*
När vi väl kom hem igen, så upptäckte jag att bloggen funkade igen på denna datorn =D Och nu sitter jag här och nördar mig. Blir väl rätt lugnt ikväll antar jag. Måste ju vila upp mig inför imorgon när jag ska in till skövde igen =P
Saknar älsklingen...åker antagligen in till honom i morgon.
Lite halvkasst väder har det varit idag också.

No comments: