Friday, February 23, 2007

Några (av många) saker som jag gillar med dig!

•Du går sexigt•Du får mig alltid att skratta när du hostar som en liten hamster•Du är söt när du sover•Du blir inte sur på mig när jag trycker in dig i väggen när vi sover•Du kysser mig även när jag inte borstat tänderna•Du står ut med min musiksmak även fast jag kan gissa att du inte alltid tycker om den•Du tycker att jag är den vackraste som finns, alltid.•Du får mig alltid att må bättre..•Du står ut med evigheten det tar för mig att ”hämta jackan” när vi ska gå ut och gå.•Du kommer smygande mellan hyllorna på jobbet bara för att ge mig en puss.•Du skrattar åt mina knasiga skämt som egentligen inte är så himla roliga.•Du ser så snygg ut när du borstar tänderna =)•Du låter mig välja en film som vi ska se, och du klagar inte även om det visar sig vara ett dåligt val.•Du värmer mina händer när dom är kalla =)Jag älskar dig, Jim

No comments: