Friday, February 09, 2007

Fredag

Internet har varit knäppt och inte fungerat typ hela veckan. Men nu har John kommit hem, och då helt plötsligt började det fungera igen! Plus att han har satt i ett bättre minne nu, så datan borde gå lite snabbare hehe =)Jim klarade sin uppkörning i onsdags! Du är så duktig älskling =)Har varit hemma idag. Igår var den hemskaste dagen på jobbet hittills. Hade varit och sagt hej till Jim när T kommer och säger åt mig att jag ska säga till när jag inte har något att göra och inte gå iväg till Jim. "Du förstör bara för honom." Jaha, okej. Efter första fikat skulle jag räkna sulor, men det går ju inte att jobba med T i närheten så jag gick upp till mamma och sa att jag mådde dåligt. Hon sa att jag skulle gå till vilorummet, så skulle hon säga till C. Ingen vill ju prata med T, men C gick iallafall och sa att jag hade gått upp. T; "Jag vet nog vad det beror på." Varför gör hon inget åt det då?Vid lunch kom C och frågade hur jag mådde. Och om det var T som sagt något elakt. Spelar det någon roll om man säger till att hon är det? Ingen vågar prata med henne om det, fler har klagat på att hon är så hemsk men ingen gör ju något åt det.. Brukar inte hata folk, men T hatar jag verkligen. Får väl se det från den positiva sidan, nu är mina ögon så rena som dom bara kan bli, och inga tårar finns kvar att gråta. Attans att man ska vara så känslig ibland..Älsklingen följde mig ut till bilen när jag skulle åka hem. Så söt =) Du är så himla underbar!!Remix har varit ovanligt snäll denna veckan =) Han har kommit och lagt sig bredvid mig på kvällarna och spinnit och hållt på.

No comments: