Wednesday, January 03, 2007

Året 2006

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut? Jag blev riktigt kär! Och jag började praktisera.
* Dog någon i din närhet?Inte i min närhet, men en gammal klasskompis gick bort.
* Vilka länder besökte du?Inget
* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?Den 9 juni; studenten var över och jag flyttade till Hjo! Den 5 september; då fick jag reda på vad Jim hette. Den 20 november; då började min praktik. Den 4 december; Jim gav mig första kyssen =)Den 31 december; firade nyår med Jim. Det var mysigt =) Hm, det finns många datum jag kommer komma ihåg.
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?Basshunter - Boten Annat.A.T.u - All About UsRihanna - UnfaithfulJames Morrison - You Give Me SomethingArash - Bombay DreamsArash - ArashMary J. Blige and U2 - OneRichard Marx - Right Here Waiting
* Blev du kär under 2006?Ja, väldigt kär =)
* Vad gjorde du på din födelsedag?Jag var hemma med mamma, pappa, mormor,Jörgen, John och så kom Jim. Sen vad jag gjorde kan vi ju ta en annan gång ;p
* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?Ingen aning. Kanske hade det blivit roligare om jag hade träffat Jim tidigare...? Men å andra sidan så har saker och ting hänt rätt lägligt hela året.
* Hur höll du dig från att bli galen?Ehm, för er som inte vet det ännu; jag är redan galen. Haha, näe vadå. Kan man hålla sig ifrån att bli galen?
* Vem var den bästa nya personen du träffade?Behöver jag verkligen svara på det? Jim så klart! Sen så träffade jag ju en och annan mer trevlig människa. Men Jim var den absolut bästa!!!
*Dela med dig av ett sommarminne!När jag slutade med medecinen och fick ett gråtanfall hemma hos mormor någon vecka senare. Var ju plötsligt väldigt nere och jag var faktiskt rädd att depressionen skulle komma tillbaka igen =S Annars något roligare; måste ju bli när jag träffade Nicklas. Det var kul.
*Nämn minst en rolig händelse som du var med om år 2006 Jazzie joinade familjen i somras =) Världens sötaste och snällaste katt. Fast det var otroligt tråkigt att han var borta i typ två veckor.. Men han kom tillbaka såklart! Min lilla sötnos hehe =)

No comments: