Friday, January 12, 2007

Fredag

Vaknade vid fyra imorse och hade väldigt ont i magen. Smög ner till köket och hämtade en alvedon. Somnade om efter typ en halvtimme. Kvart i sex var jag tvungen att hasa mig upp igen. Hade inte ont i magen men sa till mamma att jag ville vara hemma. Vaknade igen vid tio och hade jäkligt ont i magen! Tog en alvedon till och gick och la mig. Trodde jag skulle dö ett tag där men jag lyckades somna om. Vaknade igen vid typ kvart i elva. Tänkte att jag skulle ta mig upp då och fixa lite innan mamma kom hem. Plötsligt så fick jag ännu mer ont i magen så det var bara att krypa upp i sängen igen. Låg där och tyckte synd om mig själv och hade feber och hoppades att jag skulle leva när mamma kom hem. Jaja, mamma och pappa kom hem och jag fick ligga kvar i sängen och ha ont.. Inte kul. Ringde till Jim efter fyra nångång och snackade. Har ju saknat honom =( Helg nu iallafall. Har vart lite ovanligt trött nu denna veckan hehe. Somnat vid sju och sånt. Suck.

No comments: