Tuesday, December 12, 2006

Lång dag

Imorse gick jag bort till tvättbytet. Och när alla killar var klara hör jag hur Stefan berättar för Inger om att Robert har hittat en död mus mellan handdukarna. Dom rena alltså. Inte så himla kul. Och det blev inte mindre kul för att jag hade stått och delat ut handdukar precis då! Tänk om det hade legat en i min vagn också =S Jag och praon fick para stövelinlägg innan fikat. Sen fick vi göra om det för att Therese tyckte det var fel gjort. Hmm.Jaja, resten av dagen fick jag vara i snabbköpet och inventera med Jim. Var rätt kul =) Allt är kul med honom. Sen knöt jag en rosett i håret på honom, han blev väldigt fin hehe. Imorgon är det jullunch i matsalen. Typ alla ska dit. Dom gör ju om i vårt fikarum så där kan man inte vara något. Näe, nu får jag väl prata lite med Jim på msn innan han ska iväg på lucia vid sju.

No comments: