Thursday, December 07, 2006

Kärleksbrev

Underbar början på dagen =) Kom ner i förrådet, gick bort till tvättbytet, sa hej till Jim. Och då ger han mig morgonpussen! Ojdåå, trodde faktiskt inte han skulle våga det. Ioch för sig så var det bara Ullis som stod vid stationen bredvid men ändå. Efter tvättbytet sorterade vi handskar (jättekul mmm...) och sen kom tvättbilen med den nya tvätten. Mycket trevligt att fixa till det då det bara var jag och Jim som ordnade med det =) Så vi hann ju busa lite också ;) Fast när den sista omgången tvätt kommit så kom den där praon och ville hjälpa till. Jim sa att det inte behövdes och så gick vi iväg för att para strumpor. Haha, då försvann praon som ett skott. (Att para strumpor tillhör något av det tråkigaste som finns att göra min anm. och denna praon vill helst inte göra något alls). Jaja, det blev lunch. Alla gick till fikarummet, utom jag och Jim som stog kvar en stund vid tvätten. Jag skulle ju gå vid kvart i ett, och han skulle på möte vid tolv. Så vi fick säga hejdå innan lunchen. Men det gick bra det med =)Vid tolv gick jag till mammas kontor, satt där och uggla. Skrev ett litet kärleksbrev till Jim och la på hans klädhylla vid tvätten, hehe. Sen kom mamma och vi åkte till Hjo. Får fortsätta praktiken efter nyår =) Jaa!! Nu gäller det bara att Jim får sitt jobb, så är allt suveränt. Nu ska jag bara vänta tills Jim kommer hem vid fem. Då blir jag väl bänkad vid msn som vanligt =)

No comments: