Wednesday, December 06, 2006

Jim är bäst!

Dagen började med att jag fick stå och ha allmänt tråkigt vid disken. När tvättbytet var över kom Jim och drog iväg med mig, fick en morgonpuss och fixade lite i pallar. När vi skulle få lite tid ifred från praon, så tog Jim en kartong och sa att den skulle vi kasta i en container på baksidan. Vi går ut och just som han slänger i den så ser vi hur den där lilla praon struttar runt en bit bort. Suck. Alltid på fel plats vid fel tillfälle...Degade mest runt idag faktiskt. Klockan elva skulle Jim iväg med dom andra på jullunch. Jag och mamma åkte till commercet och åt. När lunchen var slut så hade jag och Jim bara 45 minuter på oss att umgås. För han skulle göra sitt teoriprov vid kvart i två. Så vi gömde oss lite vid tvätten och snackade. Klockan två skulle jag följa med dom andra till matsalen på julfika. Föga kul. Någon chef snackade och bla bla bla. Satt och höll tummarna för Jim =) Kvart i tre fick jag ett sms om att Jim var på väg tillbaka till förrådet. Klockan tre fick vi gå från matsalen och jag kutade ner direkt. Hehe. Kommer ner till förrådet och förväntar mig att Jim ska stå vid disken, men nej han håller på med vapenrockarna. Tre killar som ska ha kläder som han måste hjälpa till med. Precis när dom är färdiga, klockan tjugo i fyra, kommer fyra till! Dom blev inte klara förren vid fem i fyra. Då smög jag och Jim iväg till tvätten igen och sa hejdå. Jim var iallafall duktig och klarade provet =) *stolt*Imorgon jobbar jag bara halv dag, eftersom jag ska till den där J*vla arbetsförmedlingen i Hjo. Inte kul. Men men, får väl försöka umgås med Jim så gott det går på förmiddagen =)

No comments: