Friday, December 15, 2006

Fredag

Nej, Jim följde inte med mig hem efter jobbet =( Kunde bara inte.. Men vi fick en bra avslutning iallafall hehe =) Och när jag åkte iväg stog han i fönstret och vinkade, naaw. Älsklingen har fått ett brev från försvarsmakten idag också. Det stod att senast vecka 2 får man veta vem som får tjänsten efter Svante i snabbköpet. Och Jim var lite negativ och sa att han inte trodde han skulle få den, eftersom han inte kommer hinna få sitt körkort till dess. Tyckte Jim verkade lite deppig för det (?). Stackarn, han måste få den tjänsten! Anars har inte jag någon kul att vara med heller. Hmm, jaja får hoppas på det bästa. På måndag är han ledig också. För att han var så duktig och jobbade förra söndagen. Attans också! Det lär bli en låååång dag för mig. Men han har sagt att han ska försöka komma in och hälsa på mig =)

No comments: