Sunday, October 29, 2006

Söndag

Var i jönköping idag med mamma.Och nästa helg är jag i Göteborg =) Ska bli såå skönt att komma dit. Får se om Robert ringer ikväll då. Försökte leta reda på Johans nummer.. men har inte hittat det. Varför var jag så jävla dum? Skulle inte gjort det jag gjorde. Han var ju en ängel. Minns när jag "träffade" honom. Höstlovet 2004. Och bara någon dag innan hade jag bett till Gud att hjälpa mig. Låter knasigt, men jaa.. Han var den jag kunde prata med.Men, men. Det kanske var rätt att det blev som det blev ändå. På väg hem från Göteborg på söndag ska vi kanske införbi Thomas och Johanna. Vill egentligen inte. Men måste väl. Vi ska lämna lite grejer till dom. Thomas jobbar kvar i den där dataaffären *mkt förvånad* Såg hey baberiba i fredags. Bästa avsnittet denna säsongen iallafall. Hem till byn var så jäkla bra! Någon av katterna hade släpat in en liten mus på altanen igår. Inte så fräsht kanske =S Pappa köpte musfälla.

No comments: