Sunday, October 01, 2006

Söndag

Regementets dag igår. Var inte där. Mamma och pappa åkte dit, men dom såg inte kungen för kungen och drottningen kom för sent =S Dom skulle tydligen åka tåg dit! Man hade ju förväntat sig att dom skulle komma med ett jetplan eller typ en helikopter eller nåt. Jaja, John ska jobba natt ikväll, till på torsdag. Får alltså inte vara ensam hemma denna veckan heller =( På onsdag ska jag och mamma till vetrinären med Jazzie. Han ska vaccineras och kastreras. Stackarn..På tisdag ska jag till doktorn. Nice. Ikväll är det veckans Nyheter med André Wickström =) Imorgon Filip och Fredrik! Jag låter som värsta tvnörden men jag ser faktiskt inte mkt på tv. Läste i expressen idag att Nick Carter förlorade oskulden när han var 15, med en tjej som är en sexbrottsling. Man är ju inte förvånad. Men om inte jag minns fel så var Nick oskuld tils typ igår =S *ironi* Hmm..Läste också att hans lillebror inte ska förlova sig trots allt. *Jättesuperförvånad* Hur kan man bli så förutsägbar?Såg Paris Hiltons nya video idag också. Vadå att hon har tittat för mycket på Girl Next Door. Men, men..Özz Nujen har gift sig. Trevligt. Men när kommer Stockholm Live tillbaka..?

No comments: