Friday, September 01, 2006

Meaningless

För exakt ett år sedan fick Dennis följa med mig till lägenheten. Haha, och denna helgen var den första ensamma helgen jag hade. Mamma och pappa och John åkte till Skövde för ett år sen imorrn. Och snart är det exakt två år sedan min väntetid till BUP började. Två år, det är lång tid. Hade inte behövt sitta här nu. Två år sedan Phillipa skällde ut mig för att jag inte tog henne på allvar när hon sa att jag såg olycklig ut. Två år sen jag fick sitta på hennes rum och säga hur mycket jag åt under en hel dag. Två år sedan jag flyttade in permanent i helvetet. Två år sedan allt snack om P18´s nedläggning började fastna i huvudet på mig och jag började inse att vi skulle behöva flytta till fastlandet. Två år sen jag verkligen stängde in mig själv...i mig själv. Två år sen allt förändrades.
Lyssnar på just nu: Silverchair

No comments: