Friday, August 25, 2006

En lång dag

Gick upp väldigt tidigt idag. Typ vi sex faktiskt. Kunde nästan inte hålla mig för att gå in och väcka John! Men, men, han hade väl blivit sur eller något så det lät jag bli. Nästa gång kanske hehe. Försöker tänka positivt men det går inget vidare. Jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Allt känns bara *censur* Om jag inte hittar något jobb i år så åker jag utomlands nästa år. Ärligt. Jag drar till england och går nån språkkurs eller något. Så om ni vill ha vykort från mig så får ni f*n ta och skicka er adress till mig. Haha! Köpte nytt halsband till Remix idag. Blått med en liten rosett på =) Vad bortskämd han är. Men så söt! Pappa var uppe på taket och fixa antennen idag också. Eller han skulle göra det. Något gick sönder, så mamma och han ska åka till Skara och köpa ny antenn. Fast bilden på tv är skitbra nu. Så vi får väl se hur det blir med det =)
John stack iväg till någon kompis för en timme sen. Hmm... Är jag konstig som inte ens saknar kompisar? Alltså, jag saknar ju dom jag hade såklart. Men borde jag inte vilja ha nya? Knasiga jag..

No comments: