Saturday, July 08, 2006

Suck..

Slutade med medecinen helt och hållet i början av veckan. I tisdags tror jag att det var. Ja, det har gått bra ända fram tills nu. Igårkväll kände jag mig så jävla deppig. Höll på att börja storgråta när mamma och pappa pratade om xxx och vad jag inte bör göra. Efter det kändes bara allt för jävligt. Pratade med xxx i telefon, han ville att jag skulle komma hem till honom ikväll, men det vet man ju hur det blir med sånt. Nej, har inte träffat honom heller. Sms:ade en hel del med honom iallafall hela kvällen och natten. Mitt i alltihopa så fick jag värsta deppvågen över mig! Skickade nåt sms till honom om att vi lika gärna kunde skita i att träffas, och att allt bara blev fel och att jag trodde att det skulle ordna sig när jag flyttat från Gotland till Hjo men att det var lika jävligt ändå. (Det är det inte, för er som undrar). Men just då kändes det så. Så fort jag gått och lagt mig (låg ensam i vardagsrummet) började jag gråta som bara fan. Vet inte vad det är med mig. Men kände att ingen egentligen bryr sig om mig och att livet är helt värdelöst. Jag vet ju att det inte är det..men vad ska jag göra? Anyway, pratade med Andreas (Värsås-killen) igår också. Vi ska försöka träffas nästa vecka. Kanske på tisdag om det går för honom. Fick hans nummer denna gången så då är det lättare att höra av sej. Hmm...Robert har hört av sig hela dagen. Funderar på om jag ska prata med mamma och pappa om deppattacken. Fan, jag har ingen som jag kan prata om det med. Kanske inte var så dumt att gå till BUP ändå. Nästan så att jag verkligen saknar Olga just nu. Känner på mig att det kommer komma ikväll med. När jag gått och lagt mig. Måste gråta.. Känner mig bara så jävla misslyckad just nu. Varför är jag så här jävla dum i huvudet för? Imorgon ska jag, mamma och mormor till Chilli! Ett ljus i mörkret, typ Göteborgs finaste affär (enligt mig alltså).Imorgon åker jag, pappa och mamma hem. Tror jag iallafall. Lyssnar på just nu: Rihanna - S.O.S

No comments: