Monday, July 17, 2006

I Love Hjo

Var nere i centrum idag då. Med mamma och mormor. Plötsligt skulle mormor klippa sej, fick vänta på henne i en halvtimme. Själv va jag ju hos socialen för att få något slags bidrag. Gick inge vidare. Tanten jag prata med verkade ju vara föga intresserad. Tanten: "Donnergymnasiet i Slite...På gotland då eller? Jag: Ja..Tanten: Bodde du på internat då eller...?Jag: Nej, först var jag inackorderad ett år, sen bodde jag hos mina föräldrar ett år för dom bodde på Gotland då..Tanten: Jahaja.....*suck*Man ba för i helvete kärringjävel! Kan man vara mer ointresserad eller??Men men, får få tag på ett jobb istället. Lyssnar på just nu: Cascada - Miracle
23:30 När jag tänker efter så känns det nästan som för ett år sedan. För mer än ett år sedan. Allt känns så himla fel. Jag vet att det inte är så men det känns som om allt jag gör är fel. inte ett jävla skit blir rätt! Vet inte vad jag gör för fel, men nåt är det ju..Vad ÄR livet bra för egentligen?

No comments: